Ca să știi… Despre Ana Adam, fotograf new born
octombrie 4, 2018
Campania de marketing
octombrie 16, 2018

Brand

Salut, sunt Paul Adam, fondator QBN. Marketing în doze mici – este vlogul pe care l-am creeat pentru a veni în sprijinul micilor antreprenor și a liber profesioniștilor care nu au un departament specializat de marketing. Am creeat acest vlog cu speranța că acei dintre voi care au deschiderea și dorința de a-și crește afacerea, folosind toate mijloacele moderne, vor găsi îndrumare și claritate.

Astăzi vorbesc despre Brand. Brand-ul are o mulțime de definiții, de la cele mai simple la unele foarte complexe. Avem un termen în limba română care definește foarte bine Brand-ul: Reputație.

Reputația face parte din strategiile pe termen lung și se construiește pas cu pas, în timp, pe măsură ce câștigi încrederea clienților tăi. Asta pentru că încrederea nu poate fi cumpărată, grăbită sau forțată. Încrederea este ceva ce ni se oferă în urma experiențelor pozitive repetate.

De multe ori văd o confuzie între brand și logo. Nu sunt deloc același lucru! Sunt două aspecte diferite care se completează reciproc și nu pot fucnționa unul fără celălalt. Identitatea vizuală are rolul de a crea o ”ancoră” un element distinct de identificare în mintea consumatorului, care va face o asociere de idei cu experiențele pozitive anterioare. Așadar BRAND-ul nu este identitatea vizuală ci este o asociere de idei între experiențele pozitive anterioare și elementele vizuale distinctive.

Brandul este reflexia companiei și nu poate diferi de aceasta. Este imposibil să construiești un brand valoros pe baza unei companii instabile și impredictibile. Prezentarea profesionistă în cuvinte, articole, fotografii și clipuri video a companiei, nu are nimic în comun cu păcălirea sau crearea unei imagini false, umflate artificial. Pentru că toate reputația se bazează pe încrederea care ne este acordată care este un element de termen lung. Iar imaginea falsă, sau mesajele înșelătoare sunt elemente de termen scurt.

Îți mulțumesc pentru interes și îți doresc afaceri prospere!

Paul Adam.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: