3 greșeli care scad încrederea clienților în online

Campania de marketing
octombrie 16, 2018

3 greșeli care scad încrederea clienților în online

Ai o afacere mică și ți-ai făcut un website ca să te adresezi unui spectru mai mare de prospecți. Totuși rezultatele întârzie să apară. Dacă ești novice în lumea online-ului și vrei să îți crești rezultatele, a sosit timpul să înveți mai multe despre lumea complexă a marketing-ului digital.

Episoadele ”Marketing în doze mici” se adresează micilor antreprenori și liber-profesioniștilor care nu au la îndemână un departament propriu de marketing. Când vine vorba de marketing și promovare în afaceri, sunt două opțiuni: Fie plătești pe cineva care știe, fie înveți tu să te promovezi. Și noi la QBN ne adresăm celor care vor să învețe.

În acest episod, poți afla trei greșeli cel mai des întâlnite, care subminează încrederea prospecților care îți vizitează site-ul și pot conduce la o rată scăzută a vânzărilor.  Desigur că lumea afacerilor este mare și există o multitudine de tipuri de afaceri pentru o multitudine de nevoi ale pieței. Dacă afacerea ta este foarte specifică și una sau mai multe greșeli enumerate aici, nu se aplică, treci peste ele, dar este bine totuși să le conștientizezi, pentru a le corecta atunci când se poate.

Sunt Paul Adam, fondator QBN și sper ca video blogul Marketing in doze mici să ducă la creșterea vizibilității afacerii tale în mediul online.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: